بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود
سرخط خبرها

درباره «پیکولو»، سریال ویژه کودکان که قرار است هم‌زمان با تعطیلی مدارس پخش شود | ماجرای یک جزیره جادویی

  • کد خبر: ۱۶۹۴۷۷
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
  • ۲
درباره «پیکولو»، سریال ویژه کودکان که قرار است هم‌زمان با تعطیلی مدارس پخش شود | ماجرای یک جزیره جادویی
«پیکولو» نام سریال جدید کودکان است که قرار است امسال هم‌زمان با تعطیلی مدارس از پلتفرم فیلیمو توزیع شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال پیکولو جدیدترین محصول ویژه کودکان فیلیمو است که قرار است به زودی از این پلتفرم پخش شود.

مشاور هنری این سریال محمد بحرانی است و صدا پیشگانی از جمله خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند.

عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

بازیگران و عوامل

سریال پیکولو که در حوزه کودک و نوجوان تولید شده است یک اثر کم بازیگر است، اما هومن حاجی‌عبدالهی و مهسا طهماسبی بازیگران این سریال هستند.

علی احمدی نویسنده و کارگردان این سریال عروسکی است. تهیه‌کنندگی این سریال را برادران کیایی به عهده دارند. عکاس سریال پیکولو هم روزبه خسروی است.

خلاصه داستان 

خلاصه داستان سریال پیکولو را اینطور می‌توان تعریف کرد؛ پیکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابر‌ها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند. در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

زمان پخش

این سریال کودکانه اکنون آماده پخش است و همزمان با پایان آزمون‌های آخر سال تحصیلی ۱۴۰۲، در فیلیمو توزیع می‌شود.


 

 


بیشتر بخوانید:

درباره سریال «هفت» کیارش اسدی زاده | ۷ دانشجوی خلافکار + بازیگران و خلاصه داستان

نگاهی به سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی + بازیگران و خلاصه داستان

درباره سریال «بازنده» امین حسین‌پور با بازی علیرضا کمالی + خلاصه داستان


 






گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
متینا امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
????? عاشق شدم خواستم بپرسم که ادامه دارد
متینا امینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
????? عاشق شدم خواستم بپرسم که ادامه دارد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->